کد خبر:13068
پ
nazila
بهائیت در ایران

گزارش سازمان حقوق بشر سازمان از زبان یک بهائی

«نازیلا قانع» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل و عضو فرقه ضاله بهائیت، دین، اقدامات و اعمال دین‌داران و واکنش ایشان به بی‌حرمتی معاندین و منکرین و … را به عنوان مصادیق نفرت‌پراکنی و خشونت بر مبنای دین تعریف کرد. عملکرد او به خوبی نشان می‌دهد که به عنوان یک بهائی، به دنبال تضعیف باورهای […]

«نازیلا قانع» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل و عضو فرقه ضاله بهائیت، دین، اقدامات و اعمال دین‌داران و واکنش ایشان به بی‌حرمتی معاندین و منکرین و … را به عنوان مصادیق نفرت‌پراکنی و خشونت بر مبنای دین تعریف کرد. عملکرد او به خوبی نشان می‌دهد که به عنوان یک بهائی، به دنبال تضعیف باورهای الهی و حمایت از ملحدین و دشمنان ارزش‌های وحیانی است.

«نازیلا قانع» – هرکاک، حقوقدان ایرانی- فرانسوی و استاد حقوق بشر بین‌المللی در دانشگاه آکسفورد، در روز جمعه، ۸ ژوییه (۱۷ تیر ۱۴۰۱)، از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل، به عنوان «گزارشگر ویژه آزادی ادیان و عقیده» منصوب شد.

«نازیلا قانع» در خانواده‌ای بهائی متولد شد و به رسم تشکیلات بهائیت، از دهه‌ها پیش با موضع‌گیری‌های خصمانه، نگارش کتاب و …، مخالفت خود را با جمهوری اسلامی ایران ابراز کرده است. در واقع، انتخاب عضو بهائیت در سِمت گزارشگر ویژه سازمان ملل، با هدف اعمال فشار افکار عمومی بر جمهوری اسلامی و توجیه کننده فشارهای جهانی علیه کشورمان است.

خانم «قانع» در ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، از گزارش خود برای شورای حقوق بشر سازمان ملل، با عنوان: «نفرت بر اساس مذهب یا اعتقاد» خبر داد. این گزارش در ۲۰ صفحه تهیه گردید و در جلسه پنجاه و پنجم شورای حقوق بشر که ۲۶ فوریه الی ۵ آوریل برگزار خواهد شد، ارائه می‌گردد.

«نازیلا قانع» در گزارش خویش، خواستار تلاش بیشتر برای مقابله با سخنان نفرت‌انگیز، ترویج آزادی مذهب و عقیده، تقویت گفتگوی بین ادیان و فرهنگ‌ها و حفاظت از اقلیت‌های مذهبی شده است. گزارشگر بهائی همچنین، ممنوعیت بیان اعتقادات مذهبی و هرگونه اقدام واکنشی به آن (در جهت حفظ ادیان و عقاید جامعه) را مساوی با حمایت از نفرت، بر اساس عقیده دانست.

یعنی هیچ واکنشی نسبت به ابراز عقاید یک شیطان‌پرست و یا کسی که مردم را از عقیده‌شان منحرف می‌کند، نباید داشت و سازمانی‌هایی مثل بهائیت که به دنبال دین‌زدایی و فرهنگ‌زدایی از جوامع هستند نیز باید حمایت شوند!

در واقع، وقتی ظرفیت گزارشگری سازمان ملل در زمینه آزادی عقیده، در اختیار فردی بهائی قرار گیرد، توان دوچندانی به تشکیلات بهائیت جهت مقابله با ادیان آسمانی خصوصاً اسلام داده شده است. چنانکه در گزارش خانم «قانع»، دین، اقدامات و اعمال دین‌داران و واکنش ایشان به بی‌حرمتی معاندین و منکرین و …، به عنوان مصادیق نفرت‌پراکنی و خشونت بر مبنای دین تعریف شده است.

در همین راستا، اوایل سال جاری شمسی بود که «نازیلا قانع»، از خواننده نیجریه‌ای (یحیی شریف امینو) که به نبی مکرم اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله توهین کرده بود، حمایت کرد.[۱] پیش از او نیز، رهبران و تشکیلات بهائیت هم به رغم شعار وحدت ادیان، بسیاری از پیروان ادیان ابراهیمی (از اسلام گرفته تا مسیحیت و یهود) و برخی اقوام را آماج توهین‌های خود ساخته بودند.[۲]

عملکرد «نازیلا قانع» به خوبی نشان می‌دهد که او به عنوان یک بهائی، به دنبال تضعیف باورهای الهی و در عین حال، در جایگاه حمایت از ملحدین و منکرین و دشمنان ارزش‌های وحیانی قرار دارد و این نشان می دهد که فرقه ضاله بهائیت چه ارزش بالایی در سیاست خارجی کشورهای غربی -شیطانی و صهیونیسم دارد!!!

این فرقه ورشکسته اخلاقی و اعتقادی که ادعای دین آخر الزمانی دارد در یک کلمه توضیح دهد که بالاخره کشتار بیش از ۲۸ هزار انسان بی گناه اعم از پیر و جوان، کودک و بزرگسال، زن و مرد، در فلسطین اشغالی  بدست رژیمی جانی و غاصب، چه جایگاهی در آموزه های این دین خود ساخته دارد و در ثانی در گزارش حقوق بشر سازمان ملل چی؟؟؟؟ مگر جنگ غزه جزء بروزترین و مهم ترین مسائل بشر امروز نیست!!! مگر نباید بواسطه وظیفه ذاتی این سازمان حقوق بشری، وضعیت مردم مظلوم غزه مورد بررسی  قرار گیرد؟؟؟؟

البته این قضیه بی ربط به اصل و اساس تشکیل فرقه ضاله بهائیت نیست، چراکه هدف اصلی استعمارگران از تشکیل فرقه ضاله بهائیت در ایران و ….  مبارزه با ادیان توحیدی بویژه دین مبین اسلام بوده است.

پی‌نوشت:
[۱]. جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به آلبوم: دفاع بهائیت از توهین به مقدسات!
[۲]. جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به مقاله: تشخیص مرز نفرت علیه بهائیان در فضای مجازی

 

منبع:

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب – حوزه علمیه قم

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please