کد خبر:13444
پ
solhjahani
بهائیت در ایران

لجن پراکنی عرفان ثابتی بهائی

عرفان ثابتی تئوریسین بهائیت، فقه شیعه را سرشار از خشونت خواند و روایت جمهوری اسلامی از اسلام را خشونت و فقه شیعه را به دلیل گره خوردن با قدرت، به باتلاق و لجن‌زار تشبیه کرد. با بررسی تاریخ، عقاید و احکام بهائیت درمی‌یابیم که این فرقه سرشار از خشونت و توحش و جنایت است و […]

عرفان ثابتی تئوریسین بهائیت، فقه شیعه را سرشار از خشونت خواند و روایت جمهوری اسلامی از اسلام را خشونت و فقه شیعه را به دلیل گره خوردن با قدرت، به باتلاق و لجن‌زار تشبیه کرد. با بررسی تاریخ، عقاید و احکام بهائیت درمی‌یابیم که این فرقه سرشار از خشونت و توحش و جنایت است و به دنبال برپایی حکومت تمامیت‌خواه خود در دنیا است.

عرفان ثابتی سخنگو و تئوریسین فرقه بهائیت فروردین ماه ۱۴۰۳ با شرکت در برنامه گفتگوی اینترنشنال، به اسلام، علما، احکام و جمهوری اسلامی توهین کرد. او با کمال وقاحت، فقه و اجتهاد علمای شیعه را به جعبه ابزار قتل و خشونت تعبیر کرد و اسلامِ جمهوری اسلامی را خشونت بنیاد، غارت سالار و متحجر، اما با تکنولوژی مدرن خواند.

ثابتی روایت جمهوری اسلامی از دین اسلام را خشونت خواند و فقه شیعه را به دلیل گره خودردن با قدرت، به باتلاق و لجن‌زار تشبیه کرد. او گفت: باید به تمام این جعبه ابزار فقه لگد زد و همه دستگاه فقه و روحانیت را به یکباره کنار زد.[۱]

اما در پاسخ به توهین این مزدور صهیونیستی تشکیلات بهائیت، به اندیشه و احکام اسلام و جمهوری اسلامی باید گفت:

اول: توهین و جسارت مبلّغ مشهور بهائیت به علما و فقه شیعه درحالیست که بر اساس متون بهائیت، بهائیان موظف به تکریم علماء و بزرگان شیعه هستند؛ چنانکه در کتاب‌های آنان می‌خوانیم: «بر حسب فرمان حضرت مؤسس یعنی بهاءالله، این طایفه (بهائیان) در حق احدی بد نمی‌گویند، حتی در حق اَعدای (دشمنان) خویش؛ چه که سبّ و لعن و زشت‌گویی، حرام قطعی است، تا چه رسد به (سبّ و لعن) بزرگان شیعه که در جلالت قدر و عُلوّ ایشان، شبهه‌ای نیست…».(۱) البته با توجه به اینکه پیشوایان بهائیت خود هم علمای اسلام و خصوصاً شیعه را آماج توهین و تحقیر ساخته‌اند،(۳) پس مشخص می‌شود که شعارها و تبلیغات بهائیت بر خوش‌گویی، دوستی و محبّت به دشمنان و …، پوچ و توخالی است.

دوم: عرفان ثابتی پیش از آنکه اجتهاد علمای شیعه را به جعبه ابزار قتل و خشونت تعبیر کند و اسلامِ جمهوری اسلامی را خشونت‌ بنیاد بخواند، بهتر است تا نیم نگاهی هم به احکام، تاریخ و منش فرقه خود داشته باشد. با نگاهی گذرا به تاریخ بهائیت درمی‌یابیم که پیامبرنمای این فرقه، یکی از رهبران جریان تروریستی بابیت بود؛ جریانی که سه جنگ خونین در ایران به راه انداخت. به اعتراف عبدالبهاء، جریان بابیت، منطقی جز نسل‌کشی مخالفین، سوزاندن کتاب‌ها و تخریب بناها نداشت.[۴] حالا پیروان این جنبش، اسلام را به خشونت متهم می‌کنند؟ برای واقعه بدشت شیراز و کشتار یک خانواده ۵ نفره مظلوم زن و کودک چه پاسخی دارد؟؟؟ برای اعدام شهید طیب چه جوابی دارد؟ و قس علی هذه.

مزدور صهیونیست بهائیت احکام اسلام و فقه شیعه را خشن می‌خواند درحالی که احکام بهائیت سرشار از خشونت، بی‌رحمی و عدم تناسب مجازات با جرم است. چنانکه در بهائیت، حکم به زنده‌ سوزی آدمی بخاطر سوزاندن خانه‌ای بی‌جان می‌شود (۵)؛ یا به سبک قرون وسطایی، دستور به داغ نهادن بر پیشانی دزدها می‌شود.(۶) آیا این پیامبرنمای بهائیت نبود که صراحتاً هدف رسالتش را در ستیز با دشمنان بهائیت تعریف کرده است: «قد جعله الله نوراً للموحّدین و ناراً للمشرکین؛ خداوند او (یعنی بهاءالله) را نوری برای موحدین (بهاییان) و آتشی برای مشرکین (منکرین بهاییت) قرار داده است».(۷)

عرفان ثابتی مشکل اصلی اسلام را گزاره حکومت و قدرت در آن خواند؛ در حالی که رهبران بهائیت هم هدف نهایی خود را تشکیل حکومت در سرتاسر جهان معرفی کرده‌اند.(۸). منتهی اسلام قدرت را می خواهد برای ایجاد مکارم اخلاق(۹) در جامعه انسانی و بهائیت قدرت را می خواهد که شیطان و صهیونیسم جانی و غاصب را بر بشر مسلط کند!!!!! و منافع نفسانی و شیطانی را بر بشر مسلط نماید.

پی‌نوشت:
[۱]. مصاحبه عرفان ثابتی با اینترنشنال.
[۲]. عبدالحسین آیتی، کواکب الدریه، نسخه الکترونیکی، ج ۱، ص ۴۹۸٫
[۳]. ر.ک: اشراق خاوری، مائده آسمانی، بی‌جا: مؤسسه ملّی مطبوعات امری، ۱۲۹ بدیع، ج ۵، ص ۱۹۴٫
[۴]. ر.ک: عباس افندی، مکاتیب، نسخه الکترونیکی، ج ۲، ص ۲۶۶٫
[۵]. ر.ک: حسینعلی نوری، اقدس، نسخه الکترونیکی، ص ۵۶، بند: ۶۲٫
[۶]. همان، ص ۴۳، بند ۴۵٫
[۷]. حسینعلی نوری، آثار قلم اعلی، نسخه الکترونیکی، ج ۲، ص ۸۹٫
[۸]. ر.ک: شوقی افندی، توقیعات مبارکه خطاب به احبّای شرق،آلمان: لجنه‌ی ملّی نشر آثار امری، ۱۹۹۲ م، صص ۵۰۱-۵۰۳٫

۹- حدیث پیامبر اکرم(ص) «إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ – همانا من برای به کمال رساندن مکارم اخلاقی مبعوث شده‌ام. (حکیمی و دیگران، الحیاة، ترجمه احمد آرام، ۱۳۸۰ش، ج۶، ص۶۷۵)

 

منبع

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب

کلیدواژه : عرفان ثابتی
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please