کد خبر:13806
پ
اجزای تشکیل دهنده هرم طرح روحی۱
بهائیت در ایران:

تبلیغات فرقه ضاله بهائیت – هرم ۵ پله‌ای رشد یا طرح روحی

طرح روحی به عنوان «راهنمای عمل» رسمی بهائیان دنیا توسط یکی از بهانی های مهاجر ایرانی به نام «روحی ارباب» طراحی شده است. پس از بررسی و تصویب «بیت العدل» به عنوان یک طرح آزمایشی در کشور کلمبیا اجرا گردید. این طرح با هدف ایجاد بسترهای لازم برای افزایش تعداد بهائیان در جریان اجرای آزمایشی آن […]

طرح روحی به عنوان «راهنمای عمل» رسمی بهائیان دنیا توسط یکی از بهانی های مهاجر ایرانی به نام «روحی ارباب» طراحی شده است. پس از بررسی و تصویب «بیت العدل» به عنوان یک طرح آزمایشی در کشور کلمبیا اجرا گردید. این طرح با هدف ایجاد بسترهای لازم برای افزایش تعداد بهائیان در جریان اجرای آزمایشی آن در کلمبیا که مدت ده سال به طول انجامید به طور مستمر و مداوم ارزشیابی میشد و نتایج این بررسی ها و ارزیابی ها در اختیار مرکزیت بهائیت قرار می گرفت. سرانجام «بیت العدل» پس از پایان مرحله آزمایشی تصمیم گرفت تا طرح روحی به عنوان یک راهنمای عمل به تمام محافل بهایی ابلاغ شود.

مراحل طرح روحی

رفت و آمد هدفمند، گفتگوی هدفمند غیر مستقیم و مستقیم، برگزاری دعای غیر مستمر و مستمر، گروه مطالعه، کلاس اطفال و جلسه دعا ، اجزای تشکیل دهنده هرم طرح روحی هستند.

مرکزیت بهائیت برای دستیابی به اهداف طرح روحی زمان بندی مشخصی را معین کرده اند که شامل نقشه های پنج ساله و چهار ساله است که بعد از آن نیز یک نقشه دوازده ماهه و پنج ساله در نظر گرفته شده است.

شعار اصلی نقشه پنج ساله دخول افواج مقبلین(گول خوردگان جذب شده) نام دارد.

تبلیغات فرقه بهائیت در کشورهای اسلامی به دلیل حساسیت های خاصی که در مورد آن وجود دارد بر اساس یک استراتژی ویژه به نام «استراتژی خاموش و پنهان» اداره می شود و تا سال ۲۰۲۱ میلادی برای رسیدن به آن اهداف وقت معین کرده اند فعالیت طرح روحی در ایران با پیام ۲۶ نوامبر ۲۰۰۳ میلادی بیت العدل آغاز شد.

در حقیقت با آغاز اجرای طرح روحی در ایران فرقه ضاله بهائیت شیوه تبلیغاتی جدیدی را در برخورد با نظام اسلامی ایران در پیش گرفته است. به زعم خودشان شیوهای هجومی به همین مناسبت در سال ۱۳۸۰ سیزده نفر از بهائیان، به امارات متحده عربی رفته و در آنجا دوره های آموزشی کتابهایی را که برای اجرایی کردن طرح روحی تدوین و تألیف شده است آغاز کردند.

اعزام مبلغین به دوبی با این اهداف صورت می پذیرد:

  • فراگیری چگونگی تبلیغ گسترده و مخفیانه در جمهوری اسلامی ایران فراگیری
  • راه های جدید فریب مسلمانان شیعه ایرانی
  • فراگیری چگونگی انتخاب هدف یا سوژه بی آنکه گرفتار افراد مؤمن و مأموران اطلاعاتی شوند.

رفت و آمد سالانه صدها هزار مسافر که برای خرید و تفریح به «دوبی» می روند زمینه ای مناسب و دلخواه برای سرکردگان «بیت العدل » است. دوبی در حقیقت به شکارگاه آنان برای صید نیروهای ناآگاه جدید مبدل شده است.

مرکزیت بهائیت حیفا توصیه کرده است که در ایران طرح روحی از سن ۱۶ سالگی آغاز شود و کودکان بهائی از سن ۱۲ تا ۱۵ سالگی به همراه بزرگترهایشان با هدف فریبکاری به کارهای خیریه و عام المنفعه نظير عیادت از بیماران در بیمارستانها نظافت و پارک های محل و معابر کوهستانی مراجعه به آسایشگاه سالمندان و کمک به سالخوردگان بپردازند.

پیروان فرقه ضاله بهائیت بر اساس طرح روحی آویختن به حربه های دروغین را نیز جایز می شمارند. از جمله اینکه آنان نفوذ در جوامع روستایی و کوچک را زیر این پوشش که ما بهداشت یار هستیم و یا به عنوان مسئول برای خدمت به شما آمده ایم به هر وسیله ای برای شناسایی افراد مستعد جذب آنها به بهانیت اقدام می کنند.

آنها بهره برداری از دوستان دوران مدرسه، مهاجران فقیر افغانی، کمک مالی به خانواده های مستمند و ایجاد کلاسهای آشپزی و هنری رفت و آمد به کتابخانه ها و سمینارهایی که در فرهنگسراها برگزار می شود، وسیله ای برای ایجاد ارتباط مخفی و سپس تبلیغ بهائیت می دانند. بر اساس اولویت تشکیلات بهائیت در ایران کلیه مؤسسات تحت پوشش از جمله مؤسسه تربیت امری باید در خدمت مؤسسه آموزش مردمی قرار گرفته و از اردیبهشت ۱۳۸۴ علاوه بر انجام امور ذاتی خود، عملاً ماموریت های جدیدی با هدف جاسوس پروری به نفع رژیم صهیونیستی اسرائیل و جذب هر چه بیشتر غیر بهانیان فراهم نمایند.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please