کد خبر:2748
پ
Khoshonat
بهائیت در ایران

معرفی کتاب: خشونت ابزار بهائیت

بهائیت از جمله فرق نوپدید قرن بیستمی است که با اهداف سیاسی توسط دول استعمارگر وقت ( روسیه و انگلیس ) طراحی و توسط عاملی بنام علی محمد باب در ایران عملیاتی گردید . این فرقه که داعیه محبت و الفت و صلح عمومی دارد. تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات درون فرقه ­ای و […]

بهائیت از جمله فرق نوپدید قرن بیستمی است که با اهداف سیاسی توسط دول استعمارگر وقت ( روسیه و انگلیس ) طراحی و توسط عاملی بنام علی محمد باب در ایران عملیاتی گردید . این فرقه که داعیه محبت و الفت و صلح عمومی دارد. تجزیه و تحلیل فعل و انفعالات درون فرقه ­ای و بررسی میدانی ساختار تشکیلاتی آن و عوامل وابسته از ابتدای شکل­گیری این فرقه تاکنون نشان می دهد مجموعه ادعاهای به ظاهر زیبا و عامه پسند بهائیت و عوامل وابسته به آن شعاری تهی از واقعیات بوده و بهائیت در طول دوران حیات خویش برای پیشبرد اهداف خود از هیچ جرم و جنایتی کوتاهی نکرده و در برابر مخالفان خود خشونت بارترین رفتارها را طراحی و اعمال کرده است.

سرکوب و رفتار خشونت آمیز جهت ایجاد وحشت و یا انتقام از مردم مسلمان ایران اسلامی، شیوه‌ای است که همواره در مسلک تشکیلات بهائیت به دلیل اندیشه‌ها و آموزه‌های این فرقه، قابل مشاهده است. هرچند که با اقدامات پروپاگاندایی مظلوم نمایی تشکیلات بهائیت سعی بر آن است تا این اقدامات را پنهان نمایند.

در این کتاب بر اساس تاریخ وقوع ابتداء علت حمله نجیب پاشا پادشاه عثمانی به کربلا مورد بررسی قرار می­گیرد سپس علت و نحوه شهادت شهید ثالث ملا محمد تقی برغانی بررسی شده و در ادامه به بررسی وقایع قلعه طبرسی، واقعه زنجان و قلعه نیریز پرداخته شده است. در ادامه کتاب نگاهی دارد به ترور ناصرالدین شاه به دست عمال بهائیان، اختلافات بین بهائیان و ازلیان، کمیته مجازات و واقعه ابرقو. همچنین چهره های شاخص بهائی شاغل در ساواک در زمان پهلوی معرفی شده اند و در نهایت نقش بهائیان در فتنه ۸۸ مورد بررسی قرار گرفته است.

نویسندگان این کتاب سعی نموده­اند با ارائه مستندات تناقض میان گفتار بهائیان و تعلیمات آنها و آنچه در واقعیت به آن عمل می کنند را آشکار نمایند.

این کتاب در ۲۰۵ صفحه در سال ۹۶ به چاپ رسیده است .

با توجه به این که کتاب حاضر فقط به صورت اینترنتی به فروش می رسد و در کتابفروشی ها در دسترس نیست علاقه ­مندان می­توانند جهت دریافت این اثر با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۶۳۴۰۸۱ یا با آدرس ایمیل info@bahaismiran.com مکاتبه نمایند.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please