کد خبر:2816
پ
abdulbaha8
بهائیت در ایران

قبله عبدالبها دولت انگلیس بود اما همین انگلستان با سرزمین ایران چه کرد ؟

به بهانه یکصدمین سالگرد فوت عبدالبها دومین رهبر فرقه ضاله بهائیت  (مطلب پنجم) از چندی قبل تشکیلات بهائیت پس از شکست پروژه ” ایران بدون نفرت ” و به فراموشی سپردن آن راهبرد تبلیغاتی جدیدی را به بهانه بزرگداشت یکصدمین سالگرد فوت عبدالبها (عباس افندی ) شروع کرده و با استفاده از محافل بهائی مستقر […]

به بهانه یکصدمین سالگرد فوت عبدالبها دومین رهبر فرقه ضاله بهائیت  (مطلب پنجم)

از چندی قبل تشکیلات بهائیت پس از شکست پروژه ” ایران بدون نفرت ” و به فراموشی سپردن آن راهبرد تبلیغاتی جدیدی را به بهانه بزرگداشت یکصدمین سالگرد فوت عبدالبها (عباس افندی ) شروع کرده و با استفاده از محافل بهائی مستقر در نقاط مختلف سعی در بهره برداری از این بازی را دارد به همین دلیل در چندین مطلب وضعیت ونگاه به اصطلاح این رهبرفرقه ضاله  را مورد بازبینی قرار میدهیم .

جناب عباس افندی با افتخار پس از ارائه خدمات به ارتش انگلیس که منجر به شکست عثمانی و در نهایت استقرار رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی شد . بالاترین نشان دولتی میگیرد . ولی به نظر میرسد جنابشان هولوکاست مردم ایران که منجر به مرگ نیمی از جمعیت آن شد را نادیده گرفته اند .

نیاز به توضیح نیست به تصاویر خوب بنگرید تا اوج وحشیگری و خباثت را ببینید .

 

بهائیان و مدعیان حقوق بشر خوب به این تصاویر توجه کنند . این تصاویر فتوشاپ یا فیک نیست این تصاویر ایران در معرض بزرگترین قتل عام تاریخ این سرزمین توسط قوای انگلستان است که مورد حمایت دومین رهبر فرقه بهائیت قرار گرفتند.

 

 

 

هر فردی این تصاویر را ببیند و بخود نیاید فرزند این سرزمین نیست

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please