کد خبر:3246
پ
Ahkam3
بهائیت در ایران

احکام بهائی ۴۲: ازدواج با محارم

درآموزه‌های بهاییت تنها زن پدر است که محرم شناخته شده و بهاییان حق ازدواج با او را ندارند و برای ازدواج با مابقی مانند دختران، خواهران، خاله‌ها و عمه‌ها برای ازدواج و رابطه جنسی مانعی وجود ندارد ! بهاییان برای تبلیغ مسلک ساختگی‌ خود از روش‌هایی نظیر نشر کتاب، انتشار مقالات اینترنتی و اهدای کمک‌های […]

درآموزه‌های بهاییت تنها زن پدر است که محرم شناخته شده و بهاییان حق ازدواج با او را ندارند و برای ازدواج با مابقی مانند دختران، خواهران، خاله‌ها و عمه‌ها برای ازدواج و رابطه جنسی مانعی وجود ندارد !

بهاییان برای تبلیغ مسلک ساختگی‌ خود از روش‌هایی نظیر نشر کتاب، انتشار مقالات اینترنتی و اهدای کمک‌های مالی به افراد آسیب‌پذیر استفاده می‌کنند اما توضیح نمی‌دهند که به چه دلیل ازدواج با محارم -غیر از همسر پدر- مجاز است.

 

«بهاییت» بیشتر به‌عنوان یک فرقه سیاسی شناخته می‌شود تا یک مسلک دینی، چراکه شالوده و بنیان آن‌چنان سست و بی‌پایه است و نمی‌توان حتی آن را فرقه دینی نامید.

 

این فرقه در زمان قاجاریه با حمایت‌های روسیه و انگلیس متولد شد و در «عکا» ی رژیم صهیونیستی ریشه کرد و در حیفا نیز به ایجاد مرکزی به نام «بیت‌ العدل» تشکیلات خود را شکل داد.

 

رهبران این فرقه تشکیلاتی با درآمیختن برخی از مبانی اسلام با آموزه‌های خود سعی کردند که دیگر مسلمانان را همراه کنند، هرچند که با لغو حجاب، پاک دانستن تمام اشیاء و رفع موانع ازدواج با محارم –منع ازدواج فقط با همسر پدر- تلاش کردند که بر جذابیت کاذب فرقه ساختگی خود بیفزایند،

یکی از سندها در رساله «سؤال و جواب» بهاییان در ذیل سؤال ۵۰ آمده است که در مورد حرمت ازدواج با اقارب سؤال شده که میرزا حسینعلی در جوابش چنین گفته است: «این امور به امنای بیت العدل راجع است» که در پی آن، در پیام ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱ بیت العدل چنین آمده است: شما راجع به محدودیت‌های حاکم بر ازدواج با اقارب، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع می‌سازد، سؤال کرده‌اید بیت العدل همچنین خواسته‌اند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب، مقتضی نمی‌داند، بنابراین در حال حاضر تصمیم‌گیری در این مورد به عهده خود نفوس مؤمنه محول شده است!

محول کردن این حکم به جامعه بهایی درواقع تأیید و یک نوع مسکوت گذاشتن حکم است که نشان می‌دهد مفهوم حکم قطعی در آموزه‌های بهایی با اصول انسانی در تعارض است، این در حالی است که در هیچ جامعه‌ای چنین مرسوم نبوده که امور به این مهمی به مردم تفویض شود!

این فرقه ضاله از اباحه‌گری، ترویج بی‌بندوباری و اختلاط میان زن و مرد و شعارهای فریبنده برای جذب افراد استفاده می‌کند.

تشکیلات بیت العدل که در راس جامعه بهائی قرار دارد با سکوت در اظهار نظر بر این حکم غیر منطقی ومروج فساد به جامعه بهائی این اجازه را داده است که در درون خانواده ها فساد پنهان داشته باشند .که البته این امر غالبا به از هم پاشیده گی منجر میگردد .

حامد محمودی آبان ۱۴۰۰

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please