کد خبر:3608
پ
tabliq2
به گزارش بهائیت در ایران

معرفی کتاب: روش های تبلیغی بهائیت و راهکارهای مقابله با آن

تبلیغ دین از مهمترین و مشکل ترین وظایفی است که خدای عالم به عهده انبیا و اولیا خویش گذاشته است؛ و از امت اسلامی خواسته شده که از بین مردم کسانی را برای فراگیری دین برگزینید و امکانات آنرا فراهم نمایید تا بعد از یادگیری دین به میان مردمان بازگشته و به تبلیغ و آموزش […]

تبلیغ دین از مهمترین و مشکل ترین وظایفی است که خدای عالم به عهده انبیا و اولیا خویش گذاشته است؛ و از امت اسلامی خواسته شده که از بین مردم کسانی را برای فراگیری دین برگزینید و امکانات آنرا فراهم نمایید تا بعد از یادگیری دین به میان مردمان بازگشته و به تبلیغ و آموزش دین بپردازند. در فرقه ضاله بهائیت به مساله تبلیغ اهتمام زیادی گمارده اند و با روشهای نوین تبلیغی که بر پایه جامعه شناختی و روانشناسی افراد پایه گذاری شده به شکار افرادی که در شک و یا بی اطلاع نسبت به دین مبین هستند پرداخته وبا شیوه های جدید و بروز شده به گمراهی مردم میپردازند. در این راه شناخت روشهای تبلیغی این گروه و راهکارهای مقابله با آن برای حفظ جامعه، از وظایف مبلغین و دلسوزان و عالمان است. دراین کتاب به این مقوله مهم یعنی تبلیغ و راههای نوین آن در گروه انحرافی بهائیت و علت پذیرش عده ای و راهکارهای مقابله با آن کار شده که به خواست خدا مفید فایده باشد.

این کتاب توسط نویسنده توانا سید حسینعلی موسوی زاده در شش گفتار، معرفی تشکیلات تبلیغی بهائیت، تبلیغ در بهائیت، شیوه ها و ابزارهای تبلیغی بهائیان، شیوه های تبلیغی بهائیت در کشورهای مختلف، همایش های بهائی در کشورهای خارجی و راهکارهای مقابله با بهائیت به رشته تحریر درآمده و در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم در ۲۲۶ صفحه به چاپ رسیده است.

علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی این کتاب به سایت www.rbo.ir  مراجعه نمایند.

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please