کد خبر:4559
پ
iran-without-hate
بهائیت در ایران

تاملی بر فراخوان “ایران بدون نفرت” (بخش نخست)

در تیرماه سالجاری فرقه ضاله بهائیت توسط برخی از عناصر شاخص خود اقدام به راه اندازی کمپین “ایران بدون نفرت ” نموده است پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ جامعه جهانی بهایی کارزار توئیتری #ایران_بدون_نفرت را شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برای پایان دادن به نفرت‌پراکنی و پروپاگاندای رژیم ایران علیه […]

در تیرماه سالجاری فرقه ضاله بهائیت توسط برخی از عناصر شاخص خود اقدام به راه اندازی کمپین “ایران بدون نفرت ” نموده است

پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱

جامعه جهانی بهایی کارزار توئیتری #ایران_بدون_نفرت را شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برای پایان دادن به نفرت‌پراکنی و پروپاگاندای رژیم ایران علیه بهاییان به راه خواهد انداخت.

اولین مطلبی که در مواجهه با این کمپین که البته بطور قطع با استقبال بهائیان خصوصا بهائیان ساکن ایران  روبرو نخواهد شد این است که :

تشکیلات بهائیت نفرت ایرانیان نسبت به فرقه ضاله را میفهمد ؟ و یا اینکه چگونه میشود یک ملت از یک جریان ضاله نفرت پیدا میکند ؟  دلایل این نفرت را در کجا باید جستجو شود ؟

پاسخ به این سوالات و موارد متعدد دیگر میتواند راهگشا باشد .

کارنامه ظهور و بروز ۱۸۰ ساله جریان بابیت و بهائیت در ایران سرشار از خشونت ، چپاول اقتصادی ، نفوذ سیاسی و… تا مقطع انقلاب اسلامی ایران بوده است . که در چندین مطلب به آن خواهیم پرداخت .

جناب کیان ثابتی و تمامی اعضای شورای به اصطلاح بیت العدل  فراموش کرده اند که بعد از جریان نسخ اسلام در بدشت درگیریهای  قلعه طبرسی در مازندران ، درگیریهای خونین زنجان و نیریز چه پیامدهائی برای ملت ایران و نظام حکومتی حاکم آن زمان داشت . ایشان فراموش کرده اند که جریان کمیته مجازات در دوره خود چگونه با مخالفان بابیت و بهائیت برخورد میگرد . اگر اغراق نکنیم به جرأت باید جریان بهائیت را پیش قراولان ترویست در ایران بدانیم . فراموش نکنیم اولین اقدام تروریستی را طاهره قره العین طراحی و اجرا کرد و شهید ثالت ( روحانی دانشمند شیعه ) را در محراب عبادت به شهادت رساند .

نفرت ایرانیان از بهائیت هیچگاه بپایان نخواهد رسید . تشکیلات بهائیت بداند مردم ایران فراموش نخواهند کرد که جوخه های ترور به فرماندهی حسینعلی نوری رهبر بهائیت ناصرالدین شاه را مورد حمله قرار دادند . این تشکیلات باید بداند که هر اقدامی هزینه خود را دارد .

مهمترین اقدام جریان ترور بهائیت دخالت مستقیم بهائیت در طراحی طرح ترور امیر کبیر ایران بود اگر مردم ایران بدلایلی حساسیتی بر ترور ناصرالدین شاه نداشتنند ، نسبت به دخالت بهائیت در شهادت امیر کبیر ایران واکنش نشان داده و حالا که اسناد و مدارک آن باز و به تصویر کشیده شده هیچگاه این جنایت را فراموش نخواهند کرد .

جناب ثابتی سری به اسناد قتل عام یک خانواده مسلمان شیعه در روستای ابرکوه یا ابرقو بزنید . کیفر خواست صادره از سوی دستگاه قضائی وقت بخوبی به عاملان این جنایت غیر بشری اشاره داشته است . شما کجا بودید که عناصر بهائی با داس و چاقو یک خانواده ۵ نفری به شنیع ترین وجه ممکن قتل عام کردند .

اگر کمی به تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک شویم بروید و اسناد استوار “صفت الله فهندژ” ، بهایی در محله سعدیه شیراز را مطالعه کنید . چگونه این نظامی بهائی بی محابا ۱۱ نفر از شهروندان مسلمان قیام کرده علیه شاه را برگبار بسته و به خاک وخون میکشد . و

۰۰۰۰۰

جناب ثابتی جریان ضاله بهائیت چگونه با داشتن حکم عدم دخالت در سیاست در فتنه ۸۸ حاضر شد و شعارهای ساختار شکنانه سر داد و به ارزشهای اعتقادی این مردم توهین کرد .

جناب ثابتان بدانید مردم ایران این جنایات و هزاران جنایات تشکیلات بهائیت را فراموش نکرده اند و اگر نفرتی هم علیه بهائیان هست ناشی از این سابقه کثیف و غیر قابل دفاع میباشد .

ادامه دارد

حامد محمودی مرداد ۱۴۰۰

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please