کد خبر:4575
پ
iran-without-hate
بهائیت در ایران

تاملی بر فراخوان “ایران بدون نفرت” (بخش دوم)

در تیرماه سالجاری فرقه ضاله بهائیت توسط برخی از عناصر شاخص خود اقدام به راه اندازی کمپین “ایران بدون نفرت ” نموده است پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱ جامعه جهانی بهایی کارزار توئیتری #ایران_بدون_نفرت را شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برای پایان دادن به نفرت‌پراکنی و پروپاگاندای رژیم ایران علیه […]

در تیرماه سالجاری فرقه ضاله بهائیت توسط برخی از عناصر شاخص خود اقدام به راه اندازی کمپین “ایران بدون نفرت ” نموده است

پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ برابر با ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۱

جامعه جهانی بهایی کارزار توئیتری #ایران_بدون_نفرت را شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه برای پایان دادن به نفرت‌پراکنی و پروپاگاندای رژیم ایران علیه بهاییان به راه خواهد انداخت.

اولین مطلبی که در مواجهه با این کمپین که البته بطور قطع با استقبال بهائیان خصوصا بهائیان ساکن ایران  روبرو نخواهد شد این است که :

تشکیلات بهائیت نفرت ایرانیان نسبت به فرقه ضاله را میفهمد ؟ و یا اینکه چگونه میشود یک ملت از یک جریان ضاله نفرت پیدا میکند ؟  دلایل این نفرت را در کجا باید جستجو شود ؟

در بخش نخست به جنایات پیروان فرقه ضاله بهائیت علیه مردم ایران پرداختیم .اما نفرت از بهائیت چندین وجه دارد که به تمامی آنها باید پرداخته شود . در این مطلب میخواهیم به نفوذ فرقه ضاله در دربار ایران اشاره کنیم . که مهمترین دستاورد این نفوذ ظلم به شیعیان بعنوان مخالفین اصلی فرقه ضاله با استفاده از تاثیر گذاری در تصمیمات حاکمان علیه ملت مسلمان انجام گرفته است .

تشکیلات بهائیت امروز خصوصا افرادی مثل جناب کیان ثابتی باید تاریخ را ورق بزنند و ریشه نفرت از بهائیان را دریابند .

به گذشته برنمیگردیم که باید صفحات بسیاری را برای آن نوشت . فقط به دوره پهلوی دوم میپردازیم . تشکیلات و آقای ثابتی پاسخ دهند .

آیا میتوان به دربار پهلوی دوم پرداخت و تیمسار صنیعی بهائی و رابط اصلی تشکیلات بهائیت با دربار پهلوی را نادیده گرفت ؟

آیا میتوان نفوذ دکتر ایادی دامپزشک بهائی را در شخص شاه جوان و الته لایحه های پنهان این روابط را به فراموشی سپرد ؟

آیا میتوان نفوذ امیر عباس هویدا بهائی را در مدت ۱۳ سال نخست وزیری تا مقطع پیروزی انقلاب نادیده بگیریم . دقت کنید نخست وزیری شخصی بهائی در کشوری مسلمان شیعه چه مصیبتی را برای ملت مسلمان بدنبال داشته است . از سپردن مسئولیتهای وزارتخانه کلیدی خصوصا فرهنگی به بهائیان ، تا تصویب قوانینی که دست بهائیان را در تاراج اموال این مردم باز گذاشته است . در همین دوران بود که ثابت پاسالها بهائی و هژبر یزدانیها بهائی از کامیون داری و چوپانی به ثروتی رسیدند که با آن بودجه مملکت سرشار از ثروت را  به چالش میکشیدند .

املاک روستائیان در جای جای این مملکت به بهانه های مختلف توسط بهائیان تصرف و یا با اندک بهائی به تملک بهائیان در میامد که آثار آن هنوز هم باقی است .

تشکیلات بهائیت باید به یاد داشته باشد که ثروت این مملکت چگونه توسط بهائیان به اسرائیل سرازیر شد و نتیجه اش شد اشغال سرزمین فلسطین و هدیه آن به صهیونیسم بین الملل .

و البته در شنیع ترین اقدام بهائیان در مقابله با ملت مسلمان ایران به حضور تعداد قابل ملاحظه ای از بهائیان در راس تشکیلان امنیتی شاه یا همان ساواک اشاره کرد که در بخش افراد بهائی حاضر در حکومت پهلوی به آن خواهیم پرداخت . فراموش نمیکنیم که جنایتکارترین بازجو ساواک فریدون توانگری با نام مستعار آرش یک بهائی بود .

دقت داشته باشیم که نفرت مسلمانان نسبت به بهائیان از آن جهت است که اسناد تاریخی نشان داد که چگونه جناب عبدالبها به دریافت نشان دولت انگلیس رسید . بله تاریخگواه محکمی از این اسناد است که اگر کمک بهائیان ساکن در سرزمینهای اشغالی امروز در جهت تامین تدارکات ارتش انگلیس نبود بطور قطع سرنوشت جنگ دولت عثمانی با انگلیس متفاوت میشد و حتی نطفه شوم دولتی کودک کش در سرزمینهای اشغالی بسته نمیشد .

و

…..

باز هم بدنبال علت نفرت مردم مسلمان ایران از بهائیان میگردید

ادامه دارد

حامد محمودی مرداد ۱۴۰۰

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please