کد خبر:6467
پ
Israel-Bahaism5
بهائیت در ایران

چرا رهبران بهائی به ارتباط بهائیت با بن گوریون افتخار میکردند؟

همانطور که میدانید دیوید بن گوریون از مهم‌ترین پایه‌گذاران رژیم جعلی اسرائیل محسوب می‌شود. وی از عوامل مستقیم قتل‌عام دیر یاسین، عملیات‌های تروریستی انفجار هتل ملک داوود و هتل سمیرامیس و ارتکاب جنایات علیه مصر و الجزایر می‌باشد. با این حال، سران تشکیلات بهائیت، از روابط خود با این شخص خون‌خوار، به عنوان افتخاری برای […]

همانطور که میدانید دیوید بن گوریون از مهم‌ترین پایه‌گذاران رژیم جعلی اسرائیل محسوب می‌شود. وی از عوامل مستقیم قتل‌عام دیر یاسین، عملیات‌های تروریستی انفجار هتل ملک داوود و هتل سمیرامیس و ارتکاب جنایات علیه مصر و الجزایر می‌باشد. با این حال، سران تشکیلات بهائیت، از روابط خود با این شخص خون‌خوار، به عنوان افتخاری برای بهائیان یاد کرده‌اند.

دیوید بن گوریون (۱۸۸۶-۱۹۷۳ م) از مهم‌ترین پایه‌گذاران رژیم جعلی اسرائیل محسوب می‌شود؛ دیکتاتوری خونریز که ایجاد گروه تروریستی بسیار خشن “هاگانا” (که برای رسیدن به منافع خود، به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کرد) را در کارنامه دارد. دو دوره نخست وزیری و اداره‌ی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، از جمله اتفاقات مهم حیات تیره‌ی او بوده است.

همچنین بن گوریون را می‌توان از عوامل مستقیم قتل‌عام «دیر یاسین»، عملیات‌های تروریستی انفجار هتل ملک داوود در قدس، انفجار هتل سمیرامیس و ارتکاب جنایات علیه مصر و الجزایر برشمرد. خوی فاشیستی و سرکوب‌گرانه‌ی او به حدی بود که مناخیم بگین، در کتاب خاطرات خود صراحتاً به این امر اعتراف کرده و از رویکردهای او و گروه هاگانا، به صراحت با الفاظ «تروریستی و فاشیستی» یاد نموده است(۱)

این در حالیست که سران تشکیلات بهائیت، از دیدار و روابط خود با این شخص خون‌خوار به عنوان افتخاری برای بهائیان یاد کرده‌اند و صراحتاً گفته‌اند: «با نهایت افتخار و مسرّت، بسط و گسترش روابط بهائیت با اولیای امور دولت اسرائیل را به اطلاع بهائیان می‌رسانیم و در ملاقات با بن گوریون، احساسات صمیمانه‌ی بهائیان را برای پیشرفت دولت مزبور به او نمودند. او در جواب گفته است: از ابتدای تأسیس حکومت اسرائیل، بهائیان همواره روابط صمیمانه با دولت اسرائیل داشته‌اند».(۲)

پی‌نوشت:

۱- جهت آشنایی بیشتر، مراجعه کنید به خبرگزاری فارس، مقاله‌ی: بن گوریون؛ اولین نخست وزیر کودک‌کش اسرائیل

۲- مجله‌ی اخبار امری، ارگان رسمی بهائیان، شماره: ۵، ص ۱۴ و ۸٫

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please