یکی از مهمترین موضوعات در بهائیت برخورد با متبریان است که بشکلهای گوناگون با اعمال فشار روانی فرد متبری را تحت شدیدترین فشارها قرار میدهند. خانم ضیائی بازگشته از فرقه ضاله بهائیت در همین رابطه گفتگوئی دارد که از ماهیت این فرقه ضاله پرده برمیدارد.
ضیائی با بیان اینکه همسرم بهائی بود از اول زندگی با همسرم سازگاری نداشتیم و دائم در زد و خورد و اختلافات زناشویی بودیم، در نهایت در سال ۹۴ از او جدا شدم، خاطرنشان کرد: در زمان جدایی من از همسرم دختر بزرگ من ۲۴ سال و دختر دومم ۱۹ سالش بود،
وی اذعان کرد: در سال ۹۵ به دین اسلام مشرف شدم و در آن زمان اجازه ندادند که فرزندان خود را ببینم و حق دیدن مادرم را نیز از من گرفتند در حالی که من و مادرم تشنه شنیدن صدای هم هستیم.
ضیائی با بیان اینکه کار غیر اخلاقی و غیر انسانی است که مادر را از فرزند جدا می کنند و اگر کاری کنم سریع برای من پرونده قضائی درست می کنند، گفت: هنوز هم به عناوین مختلف می خواهند من را برگردانند و می دانند امکان برگشت غیر ممکن است اما دست بردار نیستند.
وی افزود: در آن زمان به علت وجود تناقضات مختلف می خواستم از فرقه بهائیت جدا شوم و آنها به جای پاسخ دادن به سوالات من، مرا وارد مسئولیت هایی کردند که از سوال کردن دست بردارم ولی من راه خودم را ادامه دادم تا نهایت از فرقه جدا شدم.
ضیائی با بیان اینکه تناقضات فرقه بهائیت زیاد است، خاطرنشان کرد: در کتاب اقدس برای سارقین آمده است که کسی که سرقت می کند برای بار اول او را نفی می کنند، بار دوم حبس و بار سوم گذاشتن مهر بر پیشانی فرد سارق که مردم از سوابق او آگاه شوند و بدانند فردی که داغ بقر پیشانی دارد سارق است
شما در کجای دنیا با ادیان و اعتقادات مختلف چنین حکم قرون وسطائی را میشناسید؟
وی ادامه داد: در مورد زنا نیز کسی که اولین بار مرتکب شود، زنا را با پول ۹ مثقال طلا می خرند و سری دوم و سوم به صورت تساعدی این رقم بالا می رود.
ضیائی بیان کرد: در فرقه بهائیت تناقض دیگری که وجود دارد این است که افراد فقط با نامادری و ناپدری نمی توانند ازدواج کنند و با دیگر محارم امکان ازدواج وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: مورد دیگر در احکام بهائی آمده “اگر کسی به عمد خانه کسی را بسوزاند و کسی را به قتل برساند حکم اعدام است” و اینکه چه مرجعی این حکم را بدهد نامشخص است و اما هر مساله ای که در ایران رخ بدهد و اعدام برای شخصی که مرتب کاری شده صادر شود، تمام بهائی ها هشتک نه به اعدام می زنند در صورتی که در کتاب خودشان اعدام هست آن هم به شیوه غیر انسانی و غیر اخلاقی.
ضیائی عنوان کرد: از دیگر تناقضاتی که وجود دارد این است که اگر زن و شوهری نتوانند باردار شوند زن می تواند با یک مرد نه در چارچوب ازدواج؛ رابطه داشته و بچه دار شود و یا اینکه شخصی که در یک جا فوت می کند در محلی که دفن می شود نباید تا آن محل یک ساعت بیشتر فاصله باشد.
ضیائی به وجود برنامه های پنج ساله، هشت و ۱۲ ساله بهائی ها اشاره و اظهار کرد: طبق همین نقشه ها از مرده های خودشان هم سوء استفاده می کنند تا بتوانند در ایران هم قبرستان بهائی داشته باشند اما در خارج اگر یک بهائی فوت کند در قبرستان عمومی به خاک سپرده می شود.
وی با بیان اینکه یکی از روش های جذب فرقه بهائی مظلوم نمایی است، گفت: تناقضات زیاد است و با وجود اینکه کارهای غیر اخلاقی و غیر انسانی بی داد می کند، خیلی راحت از آن می گذرند و اعتنا نمی کنند.
ضیائی تصریح کرد: در بهائیت خیلی ها مجبور و محکوم هستند که در آن فرقه بمانند چون اگر بیرون بیایند هست و نیست شان را از دست می دهند. نکته دیگر علیرغم ادعای تحری حقیقت در فرقه ضاله بهائیت جالب است بدانیم از همان بدو تولد فرد تحت تعلیم قرار گرفته که بعنوان یک بهائی معرفی میشود به معنای دیگر این تشکیلات است که اعتقاد را برای افراد تعیین کرده و حتی راه گریزی برای انتخاب دیگر به او نداده است.
تبلیغ از جاذبه های فرقه بهائیت است
وی یکی از جاذبه های فرقه بهائیت را تبلیغ خواند و گفت: تمام هدف فرقه جهت تبلیغ و جذب افراد است و خیلی راحت در پارک ها مراکز علمی، هنری و فرهنگی نفوذ می کنند و هدف فقط تبلیغ است و برای رسیدن به هدف به قدری با مخاطب خوب برخورد می کنند که در ابتدا خیلی راحت می توانند برخی ها را به فرقه جذب کنند.
این متبری بهائی با اشاره به اینکه در اسلام که کامل ترین دین است متعجب هستم بچه ها را آموزش نمی دهند و از ابتدا در برابر این فرقه ها واکسینه نمی کنند، ادامه داد: این سبب می شود که فرزندان ما به سمت فرقه های نوظهور گرایش پیدا می کنند.
وی تصریح کرد: در فرقه بهائیت افرادی که دارای خلا مادی و معنوی هستند را شناسائی می کنند و سراغ این افراد می روند.
ضیائی با اشاره به اینکه بهائی ها در اسرائیل حق تبلیغ ندارند و در اینجا به راحتی تبلیغ می کنند، عنوان کرد: باید با آنها برخورد شود و خلأ موجود بین فرزندان ما باید پر شود که گرفتار این فرقه ها نشوند.
فرقه های نوظهور آسیب های جبران ناپذیری به فرزندان ما وارد می کنند
وی اذعان کرد: بهائیت، وهابیت و مسیحیت تبشیری از فرقه هایی هستند که آسیب های جبران ناپذیری به فرزندان وارد می کنند و این جبران ناپذیر است که باید قانونی ایجاد شود تا از ابتدا در برابر فرقه های نوظهور مسلح باشیم و نگذاریم فرزندان ما گرفتار این فرقه ها شوند.
وی اظهار کرد: در این مدت که به دین اسلام مشرف شده ام و نتوانستم با خانواده خود در ارتباط باشم برای من پرونده های سنگین قضایی درست کردند.
ضیائی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ با یکی از اقوام نزدیک خود که مسلمان بود ازدواج کردم و در جریان این اتفاقات قرار داشت و بعد از ازدواج برای او هم پرونده سازی کردند، گفت: تمامی هدفشان تحت فشار قرار دادن من برای بازگشت به بهائیت است و کسی که از فرقه خارج می شود تا آخر عمر رهایش نمی کنند.
وی با بیان اینکه سن فرزندان من طوری هست که برای دیدن آنها نمی توانم اقدام قانونی انجام دهم، افزود: دختر بزرگ من اکنون ۳۰ ساله و دختر دومم ۲۵ سال سن دارد و اینها حق ندارند با من صحبت کنند و در فضای مجازی نیستند تا من نتوانم با آنها در ارتباط باشم و این شرایط را به آنها تحمیل کردند.