کد خبر:11100
پ
bahai
بهاییت در ایران برداشت شده از سایت بهایی پژوهی

نقض حاکمیت کشورها توسط تشکیلات ضاله بهاییت

تشکیلات بهایی برای به دست آوردن منابع جدید انسانی، مدارس و جلسات آموزشی تحت عنوان کلاس های روحی را در کشورهایی مختلف تأسیس می نماید. این مدارس تحت مدیریت ستاد مرکزی بهائیت یعنی بیت العدل در فلسطین اشغالی  و بر اساس قوانین آن فعالیت می نماید. در حقیقت فعالیتهای اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بهایی از […]

تشکیلات بهایی برای به دست آوردن منابع جدید انسانی، مدارس و جلسات آموزشی تحت عنوان کلاس های روحی را در کشورهایی مختلف تأسیس می نماید. این مدارس تحت مدیریت ستاد مرکزی بهائیت یعنی بیت العدل در فلسطین اشغالی  و بر اساس قوانین آن فعالیت می نماید. در حقیقت فعالیتهای اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بهایی از طرف مدیریت مرکزی آن مستقر در فلسطین اشغالی  انجام می پذیرد و این اهانت و نقض حاکمیت ملی هر کشور و دخالت در امور داخلی آن کشور در ابعاد فرهنگی، سیاسی و … می باشد. تشکیلات بهایی تحت پوشش خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کلاس های روحی را در هر کشور تاسیس می نماید.

در سیستم آموزشی روحی، دانش آموزان ۱۴ کتاب دریافت می نمایند در این کلاس ها دانش آموزان هم به شکل تئوری و هم به شکل عملی درس هایی را دریافت می کند. بدین ترتیب هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ اعتقادی تغییراتی را در دانش آموز ایجاد می شود و در ذهن او سمبل هایی خلق می گردد و دانش آموز، به مرور در فکر خودش یک ذهنیت مخصوصی را خلق شده می بیند که الیته سنخیتی با ادیان توحیدی و الهی ندارد، بلکه در تنازع و تضاد با تعالیم ادیان توحیدی می باشد.

بهاییان به این روش اعتقادات خود را به جوانان بهایی و غیر بهائی انتقال می دهند و از آن جوانان برای تشکیلات جامعه بهایی در کشور هدف استفاده می نمایند.

تشکیلات بهائی تحت پوشش سازمانهای غیر دولتی و خدمات اجتماعی این اقدامات را انجام می دهند تا مورد حساسیت سازمانهای نظارتی کشورها قرار نگیرند؛ چراکه هرگونه فعالیت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی در یک کشور نیازمند مجوز از سازمانهای نظارتی و تخصصی مربوطه آن کشور بوده تا آن فعالیتها در چهارچوب قوانین، مقررات و ارزشهای آن کشور صورت پذیرد.

از طرف دیگر این اقدام این فرقه گمراه سیاسی بر خلاف بعضی آموزهای موسسین این فرقه در باب احترام به حاکمیت کشورها می باشد.

 

بهائیت در ایران