کد خبر:12057
پ
bazr-Afkan
بهائیت در ایران

همسویی زنان فرقه ضاله بهائیت با توهین‌کنندگان به قرآن

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رای الیوم، یک زن دانمارکی ایرانی الاصل روز یکشنبه به یک نسخه از قرآن کریم در کپنهاگ پایتخت این کشور هتک حرمت کرد. فیروزه بذرافکن فیلم لحظاتی از پاره کردن قرآن کریم در مقابل سفارت ایران را از طریق حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در […]

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رای الیوم، یک زن دانمارکی ایرانی الاصل روز یکشنبه به یک نسخه از قرآن کریم در کپنهاگ پایتخت این کشور هتک حرمت کرد. فیروزه بذرافکن فیلم لحظاتی از پاره کردن قرآن کریم در مقابل سفارت ایران را از طریق حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در همین راستا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ با صدور بیانیه ای اقدام مستمر نفرت انگیز اهانت به قرآن کریم در دانمارک را به شدت محکوم کرد.

استاد حسن ارشاد در کانال ایتای خود اعلام داشت: فیروزه بذرافکن، هرزه بهائی که قبلا در حمایت از قره‌العین بهائی، کاملا عریان شده بود، در دانمارک به قرآن توهین کرد.

پای فرقه در میان است!

اما نکته قابل توجه در این اقدام جنایتکارانه نقش مهم برخی عناصر فرقه ضاله بهائیت است، طبق گزارشات عناصر این فرقه الحادی نقش مهمی در سازمان‌دهی تحرکات جدید علیه قرآن در اروپا داشته و لیدر این هتاکی‌ها بوده‌اند.

که «فیروزه بذرافکن»یکی از مصادیق موضوع مذکور می باشد کرد که رسانه‌های ضد انقلاب او را به عنوان یک هنرمند برجسته کرده‌اند، اما در پشت این ظاهر سازی شخصی مبتذل و هتاک قرار دارد که بارها سابقه اهانت به مقدسات را در کارنامه ننگین خود داشته است.

بذرافکن در سن کودکی به همراه خانواده اش به دانمارک متواری شده و در آن کشور به بهانه یک سازمان به اصطلاح حقوق بشری با نام «حقوق زنان در خاورمیانه» را نیز تاسیس کرده است، این تشکیلات در واقع پوششی برای فعالیت‌های فرقه ضاله بهائیت بوده و توسط بیت‌العدل حمایت مالی می‌شود، روزنامه دانمارکی پولیتیکن مدتی پیش نوشته بود که گشترش فعالیت‌های فرقه بهائیت تحت کنترل سرویس اطلاعاتی دانمارک قرار دارد.

شهرت با عریانگری؟

فیروزه بذرافکن در میان ایرانیان دانمارک فردی منفور است، سال ۱۳۹۰ «علیاء ماجده المهدی» که ظاهرا در جریان انقلاب مردم مصر حضور داشت، در اقدامی شوک‌آور و غیراخلاقی عکس های برهنه‌ای از خود را در وبلاگش قرار داد. وی بر بالای عکس ها عنوان «هنر برهنه» را قرار داده و این کار خود را «جنبش آزادی آنلاین» نامگذاری کرد.

بلافاصله سه ایرانی نیز برای حمایت از ماجده المهدی و «جنبش آزادی آنلاین»، خود را برهنه کرده و تصاویر خود را در وبلاگ های شخصی قرار دادند. یکی از این سه ایرانی، فیروزه بذرافکن بود.

او با مطلع شدن از ظهور چنین جنبشی، خود را برهنه کرد و صدر توجهات رسانه ها قرار گرفت. شاید تاثیر پذیری او از جنبش «هنر برهنه» موجب شده تا معاندین در پوشش خبری اهانت اخیر او به قرآن کریم مقابل سفارت ایران، برای او از عنوان هنرمند ایرانی استفاده کنند.

سال ها پیش در دسامبر ۱۳۹۰/۲۰۱۱، بذرافکن در یادداشتی توهین آمیز، در وبلاگ روزنامه‌ “یولاندز پستن” دانمارک، همه‌ مردان مسلمان را به «تجاوز، آزار و اذیت و کشتن دختران خود» متهم کرده بود.

نکته قابل توجه این که جمله‌ای که بذرافکن در مقاله خود استفاده کرده بوده، متعلق به او نبوده و آن را از مقاله لارس اندرسن که یک روزنامه‌نگار افراطی دانمارکی است کپی کرده بود!

رصد فعالیت‌های فرقه ضاله بهائیت نشان می‌دهد که اعضای فرقه در ماه‌های اخیر به دستور بیت‌العدل فعال‌تر شده‌اند، بهائیان علاوه بر هتک حرمت قرآن کریم با توهین آشکار به ساخت مقدس ائمه اطهار در محرم امسال سعی داشتند بروی برخی هیئت‌های مذهبی نیز اثرگذاری داشته باشند، بررسی رسانه‌های معاندین نشان می‌دهد که آنان تلاش داشتند با خلق خطوط خبری- تحلیلی خاص به معنادارسازی برخی نوحه‌های اعتراضی بپردازند، این همگونی خاص از شگردهای فرقه ضالبه بهائیت است.

بر اساس اسناد تاریخی فرقه ضاله بهائیت اسلام ستیزی و مبارزه با مسائل مهم اسلامی همچون حجاب را از سالها پیش شروع کرده بودند. دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در مقاله ای با عنوان «بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران»  می نویسد: اعضای فرقه ضاله بهائیت در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های اسلام‌ستیزانه کانون‌های صهیونیستی، به ترویج بی‌حجابی در جامعه اسلامی ایران و مردم مسلمان روی آوردند. در دوران قاجار از طریق انجمن‌ها و کانون‌های وابسته سعی در زمینه ‌سازی‌های ذهنی به خصوص از طریق القاء سبک زندگی و شیوه‌های رفتاری غربی‌ها داشتند و با روی کار آمدن رضاخان و حضور بهائیان و فراماسونرها در دستگاه‌های مختلف به اصطلاح فرهنگی/ سیاسی پهلوی اول، اسلام زدایی و به خصوص ترویج بی‌حجابی روندی رسمی‌تر و علنی‌تر یافت.

 منابع:

  • خبرگزاری شبستان
  • کانای ایتای حسن ارشاد
  • دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان
  • https://www.mashreghnews.ir/news
بهائیت در ایران