کد خبر:14418
پ
فرقه-بهائیت
بهائیت در ایران:

نقش بهائیت در تحدید نسل در ایران

جمعیت در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی محسوب می‌شود. جمعیت به‌عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی و اقتصادی مطرح است. به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید. از این رو، معمولاً در مباحث نظری، مفهوم […]

جمعیت در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی محسوب می‌شود. جمعیت به‌عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی و اقتصادی مطرح است. به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید. از این رو، معمولاً در مباحث نظری، مفهوم قدرت ملی، توانایی قابلیت و ظرفیت یک کشور یا یک ملت برای استفاده از منابع مادی و معنوی خودی با هدف اعمال اراده معنوی و تحصیل اهداف و منافع ملی تعریف می‌شود و از همین جاست که اهمیت عامل جمعیت در تولید قدرت ملی برجسته می‌شود؛ لذا اگر این موضوع مورد بررسی و مطالعه قرار نگیرد، ممکن است در آِینده با کم توجهی به این عامل به اقتدار ملی لطمات زیادی وارد شود.

از این رو، قدرت‌های استکباری با علم به این موضوع، عامل تحدید جمعیت در ایران را از قبل از انقلاب اسلامی در زمان پهلوی دوم شروع کردند که متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی بویژه در دهه هفتاد شمسی با غفلت مسئولین و نفوذ جبهه استکبار این قضیه تا اوائل دهه هشتاد ادامه داشت که در نهایت این راهبرد جبهه استکبار در ده نود کاملا ملغی اعلام گردید.

لذا مسئله‌ای مهم که در این رابطه قابل توجه است، نقش تشکیلات صهیونیستی بهائیت در این موضوع می‌باشد که در ویدئوی ارائه شده بدان پرداخته می‌شود.
بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please