کد خبر:4606
پ
nahnaz-raoufi
بهائیت در ایران

سوالات بی پاسخ مهناز رئوفی، مستبصر بهائی از تشکیلات

سرکار خانم مهناز رئوفی یکی از چندین هزار بازگشته از بهائیت سولاتی را از تشکیلات بهائیت در نوشتجات خود مطرح کردند که هیچگاه پاسخ آن داده نشد .حالا که تشکیلات با استفاده از فضای مجازی و بازتکرار شعارهای پوچ و توخالی قصد فریب فضای فکری جامعه را دارد . بهتر دیدیم این سوالات را مجددا […]

سرکار خانم مهناز رئوفی یکی از چندین هزار بازگشته از بهائیت سولاتی را از تشکیلات بهائیت در نوشتجات خود مطرح کردند که هیچگاه پاسخ آن داده نشد .حالا که تشکیلات با استفاده از فضای مجازی و بازتکرار شعارهای پوچ و توخالی قصد فریب فضای فکری جامعه را دارد . بهتر دیدیم این سوالات را مجددا بازنشر نمائیم

لازم به یادآوری است، مهناز رئوفی علی رغم تمام تهدیدات سران و بدنه بهائیان پس از تحری حقیقت، طی این سال‌ها از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و همان‌گونه که اعلام کرده، برای تنویر افکار عمومی تا آخر پای این تصمیم ایستاده و به افشاگری‌های خود درباره جنایات و خباثت‌های بهائیت ادامه خواهد داد.
ایشان همان‌گونه که در کتاب‌های «سایه شوم» (پاورقی روزنامه کیهان که به صورت کتاب چندین بار توسط مؤسسه کیهان تجدید چاپ شده است) ، مسلخ عشق، فریب و دیگر آثار خود که توسط «دفتر پژوهش‌های کیهان» به چاپ رسیده، پرده از خیانت‌ها و جنایت‌های حزب بهائیت به مردم ایران برداشته است. برخی سوالات مطرح شده توسط ایشان از تشکیلات بهائیت هیچگاه پاسخ داده نشد که به برخی از آنها میپردازیم .

آیا می‌دانید زمانی که بهائیان در دوره پهلوی‌ها خاصه پهلوی دوم در رأس قدرت بودند جناب ایادی (به ظاهر پزشک مخصوص شاه ملعون) که مردی با هشتاد شغل کلیدی و به‌قولی شاه بی‌تاج و تخت که معلوم شد بیشتر تصمیم‌گیریهای شاه به خواست و نظر وی بود، چه ستم‌هایی نسبت به مردم مسلمان روا داشت؟! کافی است در دنیای مجازی نام ننگ‌آور او را پیدا کرده و خاطراتش را مرور کنید آن همه ظلم و عدوان نسبت به مردم نجیب ایران را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید شکنجه‌ها و کشتار علما و جرم و جنایت بهائیان در ساواک نسبت به نهضت انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مردم وفا‌دار به انقلاب از بدو روزهای آغازین این نهضت تا پیروزی آن را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید زمانی که جوانان این مرز و بوم مشغول دفاع از عِرض و ناموس مردم و کشور بودند وطن فروشی و همکاری بهائیان با دشمنان این کشور و عدم شرکت درجنگ به بهانه مخالفت با جنگ را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

بفرمایید شور و شعف و شادمانی بهائیان نسبت به شهید شدن مردم مسلمان در جبهه و فرود آمدن بمب بر سر مردم مسلمان هموطنشان در دوران دفاع مقدس را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

بفرمایید ترورهای وحشیانه بهائیان از علمای عظام گرفته تا هر شخص مخالف با بهائیت چگونه قابل  توجیه است؟

بفرمایید دستور قتل یک زن تنها وپنج فرزند قد و نیم قد کوچکش با تیشه و تبر، به دستور اعضای محفل در ابرقوی یزد که در دنیا بی‌نظیر بود را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید محروم شدن بهائیان مسلمان شده از ارث پدر توسط تشکیلات بهایی را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید صدور حکم طرد اداری و روحانی از سوی تشکیلات بهائیت در مورد مستبصرین چگونه قابل توجیه است ( شما میدانید این احکام صرفنظر از اعتقاد چه بر سر روابط عاطفی بین مستبصرین ووالدین آنها آورده است

بفرمایید توطئه تشکیلات بهائیت برای جدا کردن خانواده ها از همفقط بدلیل بازگشت یکی از آنها از فرقه ضاله  چگونه قابل توجیه است ؟ این رفتار فقط در فرقه های پست و فرومایه ای همچون فرقه منافقین  دیده شده است .

بفرمایید حمله دسته جمعی بهائیان را  به بازگشتگان از فرقه با کدام رفتار به اصطلاح صلح عمومی فرقه قابل توجیه است .

بفرمایید این همه الفاظ رکیکی که بهائیان علیه مستبصرین پس از تشرف به دین اسلام منتشر کردند را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید جدا کردن پدر بهایی از یک مادر و دو فرزند مسلمان شده‌اش در شیراز  با کدام معیارهای اخلاقی پذیرفته شده در جهان قابل توجیه است ؟

 

و…..

 

توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

 

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please