کد خبر:5101
پ
cults3
به گزارش بهائیت در ایران

سکوت رسانه ها درباره دود شدن قبر عباس افندی (عبدالبها)

محل احداث قبر عبدالبها در عکا در شمال اسراییل دچار آتش سوزی گسترده شده است و خسارات فراوانی به بار آورده است گزارشها حاکی از این است که ، در حالیکه سه روز از واقعه آتش گرفتن قبر یکصد میلیون دلاری او ( از جیب بهائیان فریب خورده ) می گذرد و در حالیکه کمترین […]

محل احداث قبر عبدالبها در عکا در شمال اسراییل دچار آتش سوزی گسترده شده است و خسارات فراوانی به بار آورده است

گزارشها حاکی از این است که ، در حالیکه سه روز از واقعه آتش گرفتن قبر یکصد میلیون دلاری او ( از جیب بهائیان فریب خورده ) می گذرد و در حالیکه کمترین اتفاق در خاک اسرائیل به سرعت مورد توجه رسانه ها قرار میگیرد، همه رسانه های غربی و حتی عربی هیچ اشاره ای به این افتضاح امنیتی اسرائیل و مُصیبت بهائیان نکرده اند. حتی خود سایت خبری رسمی بهائیت BWN سکوت کرده است . فقط نشریه جِروزالِم پُست یک خبر چند خطی با عنوان یک آتش سوزی مختصر در خیابان شالوم حاقالی عَکا درج کرده است .

بهائیت از چند سال پیش تدارک احداث این مقبره را به مناسبت یکصدمین سالمرگ عباس اَفندی با عنوان مسخره پیام آور صلح و عدالت برای این جاسوس بریتانیا و دارنده نشان وفاداری و خدمتگذاری به ملکه انگلیس را شروع کرده بود.

سه سال قبل و در شروع کرونا ، کمال آبادی مُبَلّغ سرمایه دار بَهائی در کنار جو بایدن گفته بود این ویروس ، عذاب وعده داده شده حضرت عبدالبها است و تازه اول کار است .

اما نمی دانست که :

وَ مَکروا وَ مَکَرالله وَاللهُ خَیرُ الْماکِرین!

بیت العدل اعظم مرکز تشکیلات بهاییت در اسراییل در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲( نوزدهم فر وردین ۱۴۰۱ )ضمن تایید خبر آتش سوزی ارایه اطلاعات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

 

نمایش فیلم آتش سوزی

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please