کد خبر:13415
پ
roya
بهائیت در ایران

رؤیای یک پروفسور بهائی

جناب پروفسور «استنودکاب» که یکی از عقل کل های بهائیت در مغرب زمین است در سال ۱۳۲۵ (بیش از ۸۰ سال قبل) مقاله ای نگاشته و پیش بینی کرده که در سال ۲۰۰۱ میلادی جهان به تسخیر بهائیان در می آید و آنگاه وضعیت عالم را در آن سال ترسیم کرده است. پیشگویی ها و […]

جناب پروفسور «استنودکاب» که یکی از عقل کل های بهائیت در مغرب زمین است در سال ۱۳۲۵ (بیش از ۸۰ سال قبل) مقاله ای نگاشته و پیش بینی کرده که در سال ۲۰۰۱ میلادی جهان به تسخیر بهائیان در می آید و آنگاه وضعیت عالم را در آن سال ترسیم کرده است.

پیشگویی ها و بهتر بگوییم خوابهای خوش، تاکنون که ۲۰ سال از سال ۲۰۰۱ می گذرد، هیچ کدام محقق نشده سهل است که ضد آن نیز وقوع یافته و این امر هزار و یک دلیل دارد که یکی از مهم ترین آنها به این است که مسلک حضرات نه تنها موفق به هیچ تغییری در جهان نشده بلکه در خاستگاه اصلی خود نیز هنوز قادر گرفتن رسمیت نشده و حکم قاچاق را دارد.

خود جناب پروفسور که بعید است زنده مانده باشد تا صحت پیش بینی های خود را با دو چشم، علانیه ببیند ولی به همکیشان وی با توجه به قاچاقی بودن این مسلک در زادگاه خود باید این ضرب المثل مشهور ایرانی را گفت که:

قاچ زمین را بچسب اسب سواری پیشکش

مع الاسف اسرائیل نیز که در طول دهها سال گذشته لانه امنی برای حضرات بوده اخیراً با موشکهای ارسالی از سوی شیر مردان حزب الله لبنان، عملیات طوفان الاقصی رزمندگان شجاع و مبارز فلسطینی  شدیداً ناامن شده و بعید نیست که ناچار شوند جل و پلاس خود را از آنجا یکسره به ینگی دنیا منتقل کنند. (ای بسا آرزو که خاک شده).

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please