کد خبر:5798
پ
۵
معرفی کتاب

تزویر و تحجر

دین اسلام و پایبندی به اصول آن اساس نظام سیاسی  ایران را تشکیل داده و ملت ایران نیز برای دست یابی به این هدف انقلاب ۵۷ و مقابله با تروریسم گروهکهای معاند و ۸ سال دفاع مقدس و تحریمهای ظالمانه قدرتهای به اصطلاح جهانی و سایر دسیسه های بزرگ و کوچک را پشت سر گذاشته […]

دین اسلام و پایبندی به اصول آن اساس نظام سیاسی  ایران را تشکیل داده و ملت ایران نیز برای دست یابی به این هدف انقلاب ۵۷ و مقابله با تروریسم گروهکهای معاند و ۸ سال دفاع مقدس و تحریمهای ظالمانه قدرتهای به اصطلاح جهانی و سایر دسیسه های بزرگ و کوچک را پشت سر گذاشته است .  هدف امروز دشمنان  اسلام است. زیرا باید اعتراف کرد که دشمن با تحلیلی صحیح و مبتنی با واقعیت، دریافته که فروپاشی نظام ایران فقط با از بین رفتن پشتوانه مردمی آن امکان پذیر است و از این جهت که نظام ایران بر پایه اسلامی پی ریزی شده که خواست ملت ایران نیز هست، فقط در صورتی امکان براندازی دارد که مردم این کشور معیار اسلام را از سلیقه و خواست خود در اداره حکومت حذف کنند و این هم فقط در شرایطی ممکن است که اعتقادات اسلامی مردم ایران کمرنگ شده، از بین برود یا به انحراف کشیده شود.

بر اساس اینکه هدف گذاری و پیگیری مخالفان نظام ایران بر پایه خدشه به اسلام خواهی ملت ایران بنیان گذاشته شده، می توان دلیل پیدایش فرقه های منحرف و ادیان دروغین، آن هم با تعدادی اعجاب برانگیز را دریافت. جریان­های منحرفی که هدفی جز براندازی نظام اسلامی ایران و برپایی دوباره استعمار و فرصتی برای چپاول از طریق ضربه به اعتقاد ات مذهبی مردم ندارد.

فرقه ضاله بهائیت و انجمن منحرف حجتیه، نمونه هایی از این تفکرات ضد دین و منحرف محسوب می گردند که هر کدام در زمانی خاص و به شکلی متفاوت اما با هدفی واحد پا به عرصه وجود نهادند.

مجموعه تزویر و تحجر توسط کانون هابیلیان جمع آوری شده است .  این اثر  به نقد و بررسی اهداف و مبانی این دو فرقه پرداخته است. برخی تیترهای مطالب عبارتند از :

ü نقش بهائیت در حکومت پهلوی

ü بهائیت از دیدگاه امام خمینی (ره)

ü مناسبات درون فرقه ای

ü بهائیت و اسرائیل

ü نقش بهائیان در فتنه ۱۳۸۸

و…

ü افکار انحرافی انجمن حجتیه

ü امام خمینی (ره) و انجمن حجتیه

ü اشتراکات فکری انجمن حجتیه با منافقین

ü ولایت فقیه از نگاه انجمن حجتیه

ü نقش انجمن حجتیه در فتنه ۱۳۸۸

و…

می باشد. این مجله برای استفاده کاربران محترم به صورت pdf در سایت باز نشر داده  میشود .

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please