کد خبر:6449
پ
۳
معرفی کتاب

پیوند بهائیت و صهیونیسم

“پیوند بهائیت و صهیونیسم” عنوان کتابی است به قلم زینت سادات انوری که توسط انتشارات علیون در ۲۵۰ صفحه دز سال ۱۳۹۱ چاپ و توزیع  شده است . این کتاب در حوزه بهائیت و ارتباط این فرقه ضاله با رژیم صهیونیستی قبل و بعد از اشغال سرزمین فلسطین بوده و با استفاده از منابع موجود […]

پیوند بهائیت و صهیونیسم” عنوان کتابی است به قلم زینت سادات انوری که توسط انتشارات علیون در ۲۵۰ صفحه دز سال ۱۳۹۱ چاپ و توزیع  شده است . این کتاب در حوزه بهائیت و ارتباط این فرقه ضاله با رژیم صهیونیستی قبل و بعد از اشغال سرزمین فلسطین بوده و با استفاده از منابع موجود به بیان این ارتباط پرداخته است . خانم انوری در مقدمه کتاب آورده است :

…   ” دشمن شناسان از محوري ترين مباحث در موضوع دفع تهديدها و آمادگي دفاعي به شمار مي آيد. چه بسا ملت هايي كه در طول تاريخ براثر غفلت از دشمنان وفقدان آگاهي و بصيرت لازم سياسي و اجتماعي در شناخت توطئه هاي بيگانگان وعدم اتخاذ مواضع به موقع و صحيح، به سرنوشتي فلاكت بار دچار شده اند.

امام علي( ع) مي فرمايند:« مَن نامَ عَن عَدُوًه أنبَهتَهُ المَكايدُ»؛ هر كه از دشمن خود غافل شود، دسيسه ها[ حيله هاي غافلگيرانه ي دشمن] او را به خود آورد.( محمد محمدي ري شهري، منتخب ميزان الحكمه، ترجمه حميد رضا شيخي، تلخيص سيد حميد حسيني، قم، دارالحديث، ۱۳۸۴ ،ج۲، صص ۶۵۲ و ۶۵۳) ”

ادامه میدهد

” قرآن كريم، اين معجزه هميشگي وبرنامه ي زندگي بشر در تماتم اَعصار، نه تنها دشمن را به ما معرفي كرده، بلكه با اولويت بندي عمقِ خواسته ي آنان به بيان اهداف پيدا و پنهان آنها و لزوم هوشياري وبصيرت مسلمانان در مقابل دشمنان و مقابله ي صحيح با آنان نيز پرداخته است. قرآن، يهود را به عنوان دشمن درجه يك مسلمانان معرفي مي كند و صفات او و اهدافش را شرح مي دهد. ( سوره مائده ( ۵) آيات ۸۲ و ۵۱ وآيات ديگر) ”

پایگاه بهائیت در ایران ضمن عرض خسته نباشید به مولف محترم مطالعه این کتاب را به کاربران محترم پیشنهاد می نماید . این پایگاه برگزیده ای از فصول این کتاب را در پایگاه قرار داده است .

بخش دوم کتاب : فصول اول تا چهارم

بخش سوم کتاب : فصول فصول دوم ، سوم و چهارم

بخش چهارم کتاب : فصول اول و دوم

بخش پایانی کتاب :  پیشنهادات خانم انوری پیشنهادات  در مقابله با این نحله فکری ضاله.

بهائیت در ایران
ارسال دیدگاهYour Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کلید مقابل را فعال کنید Active This Button Please