• ولادت حضرت مهدی (عج) مبارک

  • ولادت حضرت مهدی (عج) مبارک

  • ولادت حضرت مهدی (عج) مبارک

  • میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

  • میلاد امام سجاد (ع)

آخرین مقالات

cache/resized/54f6c20fd4539c7e50e0f312fb4cd197.jpg
بهائیت در ایران : از نگاهی کلی،
cache/resized/110d20595ff2233150ebcc56b05f34c1.jpg
بهائیت در ایران : در مطلب قبل آوردیم که
cache/resized/7316942526e507565d16a3108503cbee.jpg
حسن موقر بالیوزی (متولد 1287 شمسی در
cache/resized/900bbc85d973873c3b63ef6f64a68063.jpg
بهائیت در ایران : ماکیاولیسم (به 
cache/resized/9c8bf9a7e96712bcfbdd81588fae1537.jpg
بهائیت در ایران : برای مصون ماندن جامعه
cache/resized/40bd5e7e850e773649f1245507f3f41d.jpg
نگاهی به سیاست‌های مقابله‌ای کشورهای

کتاب ها

بهائیت در ایران : تاریخ، درهای کوچک و بزرگ فراوانی دارد، با گشودن هر کدام، چراغی فراراه آدمی روشن می‌شود.
بهائیت در ایران:"آشنائی با فرق ومذاهب اسلامی و..."عنوان کتابی است که توسط آقای رضا برنجکار جمع آوری و تالیف
به بهانه فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بهائیت در ایران : ماه عسل رژیم پهلوی و
نویسنده: خوان ریکاردو کول بهائیت در ایران : این مطلب توسط آقای کول که خود مدتی از پیروان آئین بهائی بوده
فریبا سعادتی فر* چکیده فرقه بابیه از انحرافات مهم اجتماعی در تاریخ ایران است که با فرهنگ و عقاید مردم
بهائیت در ایران : شاید بتوان به جرات بیان کرد که موثرترین مستبصر از آئین ضاله بهائیت جناب صبحی بوده است .
بهائیت در ایران :  کتاب " ادیان ، مذاهب و فرقه های استان همدان " با تلاش قابل تقدیر آقای علی زریابی سخا تدوین
بهائیت در ایران : ادوارد براون بعنوان یک شرق شناس به خاور میانه و ایران سفر کرد اما در مورد علت اصلی و
هدف از خلقت انسان، قرب الهی است و ایصال به او در گرو پیمایش راه اوست که دین می نامند. دین به عنوان همزاد بشر
کتاب حاضر بر اساس تحقیقات ابوالاعلی مودودی و ابوالحسن علی حسنی ندوی تالیف شده و توسط مترجم گرامی عبدالله
  بهائیت در ایران: کتاب " وارونه ها و خرافات در آخرالزمان " تالیف نویسنده ارجمند ابوالفضل سبزی در سال 1391
  بهائیت در ایران : موضوع این مطلب . کتاب «مدرنیته و هزاره : پیدایش آیین بهائی در خاور میانه قرن نوزدهم» اثر
این کتاب توسط نویسنده ارجمند مجتبی تمدنی در سال 95 و در 350 صفحه و توسط انتشارات مهرصادق به چاپ رسیده است.
بهائیت در ایران: کتاب " حق باقی" نگارشی است در پاسخ به شبهات مهدویت که قسمت اول آن در پاسخ به کتاب "
بهائیت در ایران: دین اسلام و پایبندی به اصول آن اساس نظام سیاسی  ایران را تشکیل داده و ملت ایران نیز برای دست
بهائیت در ایران : كتاب «كنكاشي در بهائي ستيزي» در واقع پاسخي است به مقاله «جستارهائي از تاريخ بهائيگري در
بهائیت در ایران: در روزگاری که ابرهای تیره ظلم و جنایت آسمان دنیای انسانی را پر کرده و ناله مظلومان و بی کسان
بهائیت در ایران : استعمارگران، در طول تاريخ، از هر ابزاري براي غارت و چپاول ملت ها استفاده کرده اند. استفاده
  • Prev
دست خط امام خمینی(ره) در مورد فرقه ضاله بهائیت +
بهائیت در ایران : پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی ویژه‌نامه
نهضت امام(ره) تحریم خرید و فروش با بهاییان
بهائیت در ایران : به بهانه خرداد ماه ماه شروع نهضت امام
مجالست با بهائیت عقاید را سست می کند
 بهائیت در ایران : آیت الله ناصری در خصوص بهائیت اظهار
دست خط امام خمینی(ره) در مورد فرقه ضاله بهائیت +
 بهائیت در ایران :  پایگاه مركز اسناد انقلاب اسلامی در
استفتاء از مقام معظم رهبری
  بهائیت در ایران:به نقل از پایگاه کانون حق پژوهی: با
استفتاء از حضرت امام خمینی (ره)
 بهائیت در ایران:نظر حضرت امام خمینی (ره) درباره بهائیت

دریافت نرم افزار

افراد آنلاین

ما 97 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم
شنبه, 17 فروردين 1398 05:24

حال و روز مدعیان دروغین

نوشته شده توسط

بررسی دو مصداق

شنبه, 17 فروردين 1398 05:23

موسیقی و رقص ابزار تبلیغ بهائیت

نوشته شده توسط

پیامبرخوانده‌ی بهائیت در راستای ترویج اباحه‌گری، حکم به حلیت موسیقی داده است. این در حالیست که حتی پیامبرخوانده‌ی بهائیت هم در استفاده از موسیقی، نسبت به خروجِ از دایره‌ی ادب هشدار داده بود. اما گویا تشکیلات بهائیت هیچ چهارچوب اخلاقی را در راه تبلیغ فرقه‌ی خود رعایت نمی‌کند؛ چه آن‌که این راه‌ها، حتی مخالف با ساخته‌های پیشوایانش باشد.

پیامبرخوانده‌ی بهائیت در راستای ترویج اباحه‌گری و تکلیف گریزی، حکم به حلیت موسیقی برای پیروان خود داده است: «إنَّا حَلَلنَا لَکُم أصغَاء الأصوَات و النَغَمَات إیَّاکُم أن یُخرِجَکُم الأصغاء عَن شَأنِ الأدَبِ و الوِقاَر افرحوا بفرح اسمی الأعظم (1)؛ ما شنیدن آوازها و نغمه‌ها را حلال کردیم، ولی بپرهیزید از این که شنیدن آوازها، شما را از حدّ اَدب خارج سازد. شاد باشید به شادی نام بزرگ من».
اما گویا چون علمای اسلامی موسیقی آلوده به غنا را حرام دانسته‌اند، لذا پیامبرخوانده‌ی بهائی خواسته تا عرض اندامی نموده و اغنام خود را به
 وسیله‌ی این حکم مسرور سازد. اما در عین حال تأکید کرده که مبادا ساز و آواز، شما را از حد ادب خارج سازد. ولی به جای آن، بهائیان می‌توانند به واسطه‌ی بردن نام بهاء شاد باشند و تفریح کنند!
از این‌رو عبدالبهاء نیز تأثیر استفاده از موسیقی را در تبلیغ
 بهائیت، به بهائیان گوشزد کرده است: «هنر موسیقی، آسمانی و مؤثر است، موسیقی مائده‌ی روح و جان است، با نیروی سِحرآمیز موسیقی، روح انسان تعالی می‌یابد. موسیقی هیجان و تأثیر شدیدی در قلوب اطفال ایجاد می‌کند».(2)
اما جالب است بدانیم که بهائیان در راه اباحه‌گری، پا را از پیامبرخوانده‌ی خود نیز پیش گذاشته و امروزه، استفاده‌ی بدونمحدودیت  از ساز و آواز، یکی از شیوه‌های تبلیغ و جذب در بهائیت به شمار می‌آید. لذا علی رغم منعی که در شریعت‌های الهی در مورد موسیقی مبتذل شده، تشکیلات بهائیت با اعطای چهره‌ی دینی به آن، برای جذب افراد، در مجالس و ضیافت‌های خود از موسیقی و حتی رقص استفاده می‌کنند. تا جایی که یکی از هنرهای تأثیرگذار در تبلیغ بهائیت، رقص معرفی می‌شود و رسانه‌های بهائی با استفاده از جذابیت زن‌های رقاصه، به تبلیغ بهائیت می‌پردازد.


این در حالیست که حتی پیامبرخوانده‌ی بهائیت هم در استفاده‌ی بهائیان از موسیقی، نسبت به خروج آنان از دایره‌ی ادب (که یکی از مظاهر آن رقص است) هشدار داده بود. اما گویا تشکیلات بهائیت هیچ چهارچوب اخلاقی را در راه تبلیغ فرقه‌ی خود رعایت نمی‌کند؛ چه آن‌که این راه‌ها، حتی مخالف با ساخته‌های پیشوایانش باشد.

پی‌نوشت:
1- حسینعلی نوری، اقدس، نسخه‌ی الکترونیکی، ص 49-48، بند: 51.
2- ویلیام هاچر، دیانت بهائی، ترجمه سمندری، بی‌جا: موسسه‌ی معارف بهائی، بی‌تا، ص239.

 

جمعه, 16 فروردين 1398 05:55

توهین نماینده‌ی رسانه‌ای بهائیت به علی پروین!

نوشته شده توسط

بهائیت در ایران : عرفان ثابتی نماینده بهائیان در مناظرات تلویزیونی بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌ها، با انتشار پستی در فیس بوک خود، به علی پروین (پیشکسوت فوتبال کشورمان) توهین کرده و به وی تهمت فحشاء زد. این سخنگوی غیررسمی تشکیلات بهائیت که نتوانست خشم خود را از برگزاری هیئت برای اهل‌بیت (علیهم السلام) توسط این پیشکسوت فوتبال ایران تحمل کند، مدعی شد: «علی پروین چه در روزهای جشن و چه در روزهای عزاداری مراسم زیادی برگزاری می‌کند که معروف‌ترین آن‌ها مولودی برای تولد حضرت فاطمه (علیها السلام) است که در مسجد قائم در پل رومی برگزار می‌کند و در محرم در هیأت محبان مهدی حاضر می‌شود. پروین در لواسان در زیرزمین خانه‌اش هم حسینیه‌ای ساخته و به این ترتیب برای خود هیئتی به هم زده است. گاهی هیئت محبان مهدی به حسینیه لواسان می‌رود، غلام کویتی‌پور مداح معروف میهمانش می‌شود. این در حالی است که او به وقتش در پارتی‌های شبانه شرکت می‌کند و از طریق اعوان و انصارش به دنبال فحشای شرعی که در ام القری اسلامی بازار داغی دارد هم هست و مبالغ سرسام آوری را برای عیاشی کوتاه مدت پیشنهاد می‌کند».(1)
         


اما جالب است بدانیم در حالی این بهائی معلوم الحال به سلطان فوتبال ایران تهمت فحشاء نسبت می‌دهد که خود پیش‌تر، در خصوص اباحه‌گری امور جنسی و بی‌بند و باری در فرقه‌ی بهائیت اعتراف کرده بود: «به طور رسمی روابط محدود به ازدواج است. ولی این زیاد مهم نیست چون بهاءالله برای روابط آزاد بدون ازدواج تنها 9 مثقال طلا جریمه گذاشته (2)که آن هم اکثراً اجرا نمی‌شود. منتهی در میان بهائیان، امر به معروف و نهی از منکر ممنوع است. به عبارت دیگر کسی کاری به آن‌ها ندارد و می‌توانند هرکاری با هم بکنند و صدایش را هم در نیاورند و پولی هم به بیت العدل نپردازند».(3)
اما به راستی چگونه فرقه‌ای که برای جذب حداکثری به فرقه‌ی خود، هیچ خط قرمزی را رعایت نمی‌کند و به تمامی مفاسد اخلاقی رنگ و لعاب شبه‌دینی می‌دهد؛ تا جایی که حتی دفاع از همجنس‌گرایان
 را وظیفه‌ی بهائیان برمی‌شمارد: «هدف آیین حضرت بهاءالله تحقق وحدت ارگانیک نوع بشر است و بهائیان موظفند هرگونه تعصبی را از زندگی خود بزدایند و به همگان احترام گذارند. بنابراین، هرگونه تعصب یا انزجار از همجنسگرایان، مخالف و مغایر با روح آیین بهائی است. افزون بر این بهائیان مأمورند که مدافع و حامی مظلومین باشند و باید از کسانی که حقوق‌شان نقض شده با تمام توان دفاع کنند...».(4)؛ اینک برای حذف فکری مخالفین خود، از هیچ افترایی دریغ نمی‌کند؟!
آری؛
 فرقه‌ای که پیشوایانش از فحشاء و بی‌ناموسی پیروانشان کسب درآمد می‌کنند (5)، بعید نیست که از تهمت آن به عنوان حربه‌ی غیراخلاقی، برای ضربه به مخالفین خود استفاده نکنند!

بقول معروف " کافر همه را به کیش خود پندارد "

پی‌نوشت:
1- به نقل از حساب کاربری فیسبوک عرفان ثابتی.
2- حسینعلی نوری، اقدس، نسخه‌ی الکترونیکی، ص 47، بند 49.
3- به نقل از سایت بهائی‌پژوهی، مقاله‌ی:
 فتوای عرفان ثابتی بر جواز فحشاء!
4- ترجمه و تلخیص پیام بیت العدل، مورخ 27 اُکتبر 2010 م، درباره‌ی رویکرد بهائیان به همجنسگرایان.
5- جهت مطالعه‌ی بیشتر، بنگرید به مقاله‌ی:
 قیمت زن و دختر بهائی ؟!

 

 

30 فروردين 1398 0 نظر

بهائیت در ایران : مدیر گروه فرق انحرافی مرکز تخصصی کلام و ادیان حوزه علمیه قم، گفت: بهائیت نسخه‌ای تجویز شده از سوی ...

06 اسفند 1397 0 نظر

بهائیت در ایران : از نگاهی کلی، همجنس‌بازی و لواط عملی بر خلاف فطرت است . گرچه جریانات منحرف اخلاقی با براه انداختن ...

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی